Nyt se on sitten käyty, enkä mistään hinnasta olisi jättänyt väliin, jos olisin tiennyt minkälaista siellä oli. Ehkä ensin pureudun asiaan Sinä. Olitte siellä. Tyttöystäväsi kanssa. Minä yksin. Mutta kaikki menikin hyvin. Tutustuin mielitettyysi ja hän on aivan ihana, vaikka kyllä olen kateellinen hänelle. Kuinka voisin olla olematta. Minulla on kyllä tunteita sinua kohtaan, ja kuitenkin odotan sinua. Sillä kun olet vapaa, ehkä vielä...Vihdoinkin me puhuimme tavallisesti, ei väkinäisesti. Tahtoisin kuroa kuilun, joka on kasvanut väliini, mutten uskalla pitää kiirettä, etten vain rikkoisikin kaikkea.

Leirillä oli myös minua vanhempi ihminen. Kolmekymmentäkuusi senttiä pidenmpi, mutta huomasimme, että meissä oli paljon samaa. Kysyi numeroani, annoin. Ehkä tavataan. Oli ihanaa nojata häntä vasten. En vain tiedä onko minulla tunteita häntä kohtaan. Annan nyt vain olla ja katson miten elämä meitä kuljettaa.

Jumalan haltuun.