Niin, tämä päivä. Minulle jäi mieleeni Sinun ihanat silmäsi. Ne ovat täydelliset. Ja vain kaksi tuntia viikossa saan katsoa niitä niin läheltä. Mitä mä teen sun kanssa. Rakastan sua todella, mutta oletko varattu? Tahtoisin kuroa kuilumme, lähettää viestin..mutta..en uskalla. Minulla ei ole rohkeutta. Jos olettekin vielä yhdessä, niin mitä sitten? Kyyneleet valuvat poskilleni, kun ajattelenkin sinua, sillä rakkauteni on voimakkaampi, kuin mitä kestän ilman sinua. Jokainen ajatus sinusta saa puukon kääntymään sydämessäni.

Tänäänkin puhuin "tyttöystäväsi" kanssa. meillä oli todella hauskaa. Mutta entä jos ette olekaan yhdessä? Miltä hänestä tuntuisi, jos meistä tulisi edes jotain taas?  Jos teille olisi tullut ero, tiedän, että hän olisi sen tehnyt. Luulen, että kun rakastut, rakastut sokeasti. Olisiko minulla mahdollisuutta, milloin me voisimme edes rakastaa toisiamme? Kuinka pitkään olisit kiinni hänessä? Tiedän, että menen liian pitkälle, mutten voi itselleni mitään. Tahdon vain sinut.

Tänään tämä toinen poika, joka on ihastunut minuun, kertoi kuinka eräät amislaiset olivat haukkuneet minua huoraksi. Anteeksi nyt vain, mutta elän hyveellistä elämää. En juo, en tupakoi ja neitsytkin olen. Olen seurustellut vain yhdesti. Eivät he tiedä minusta mitään. Minua ei oltu koskaan haukuttu yhtä pahasti, mutten ota siitä itseeni, miksi edes ottaisin?

Olenko minä nyt kahden pojan välissä? Rakastan toista, toinen ehkä rakastaa minua. Enkä tiedä mitä tehdä.

Taylor Swift

n katsoo minua kohti, teeskentelen hymyn,ettei hän näe
Että haluan ja tarvitsen, kaikkea mitä meidän pitäisi olla
Lyön vetoa että hän on kaunis, se tyttö josta hän puhuu.
Ja hänellä on kaikkea sitä, mitä ilman minun pitää elää

Hän puhuu minulle, nauran koska se on niin hemmetin hauskaa
Että en voi edes nähdä ketään muuta kun hän on kanssani
Hän sanoo olevansa niin rakastunut, saanut vihdoin sen oikean
Tietääköhän hän ,että hän on kaikki mitä ajattelen yöllä?